شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 10,792
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,521,070
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 77
کاربران حاضر: 79
Services networks: Concept and research agenda
Abstract:

Service networks represent an often used but less often defined construct. As part of the Industrial Marketing Management Special Issue on Services Networks we provide an overview of different ways of understanding services networks, particularly from a business marketing and a services systems perspective. We provide our own definition of services networks and introduce three different conceptual layers. These layers are used to describe the different articles in the special issue. A discussion of a tentative research agenda concludes our argument

Keywords: Services Networks Business Marketing Services Systems Conceptualization Research Agenda
Author(s): .
Source: Industrial Marketing Management 42 (2013) 3–8
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 6
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه