شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 16 آبان 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,147
بازدید دیروز: 45,577
بازدید کل: 169,033,240
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 110
کاربران حاضر: 112
Managing creativity in business market relationships
Abstract:

The guest editors' introduction to the Special Issue on managing creativity in business market relationships positions the topic at the intersection between interorganizational research and creativity research. It introduces three paradoxes that managers of such processes face: a) the tension between the need for structure versus freedom to pursue new ideas, b) the dilemma between openness and organizational alignment, and the task of combining and prioritizing between inter- and intraorganizational views

Keywords: Organization Creativity Relationship management Interorganizational relationships Management of creativity
Author(s): Charles H. Noble , Stephanie M. Noble , Mavis T. Adjei
Source: Industrial Marketing Management 42 (2013) 82–85
Subject: بازرگانی و تجارت
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 4
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.