شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 24,287
بازدید دیروز: 26,897
بازدید کل: 157,705,187
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 62
کاربران حاضر: 63
Does customer information usage improve a firm's performance in business-to-business markets?
Abstract:

This study investigates how different ways of using customer information affects a firm's performance in business-to-business markets. This study focuses on two different types of information usages, actionoriented and knowledge-enhancing information usage. Results from Partial Least Squares analysis show that action-oriented customer information usage, direct information usage, contributes to customer performance, but not directly to business performance. Furthermore, the findings indicate that the extent of customer information collected within a company and the sharing of this information improves both direct and indirect customer information usages. Implications for managers and avenues for further research are discussed

Keywords: Customer information Customer Relationship Management Knowledge Management Information utilization Formative measures
Author(s): .
Source: Industrial Marketing Management 41 (2012) 984–994
Subject: بازرگانی و تجارت
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 11
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.