شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 51,179
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,652,551
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 77
کاربران حاضر: 78
Attributes in Halal Standard: What is in the Mind of Consumers?
Abstract:

As they strive for halal consumption, Muslim consumers may need to segregate certain store images and react positively to the one that congruent to what they believe in (halal images). In this study, common store images that yield such encouraging outcomes remain a relevant subject to be further discussed. In other words, halal images are expected to play important parts in supporting consumers to meet their daily halal intake. Several images, which are assumed to form up individual’s halal standard, are introduced as main part of the study. The result disclosed that respondents’ understanding toward belief in halal principle and retail halal images are found to be significantly associated. This paper, however, means to path the way for more comprehensive research on halal retailing.

Keywords: halal standard , halal images
Author(s): Abang Sulaiman Abang Salleh-Norazah Mohd Suki and Stephen Laison Sondoh Jr
Source: International Business and Social Science Research Conference , 2012, Malaysia
Subject: بازاریابی
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2012
No of Pages: 15
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله