شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 31 فروردین 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 16,528
بازدید دیروز: 42,025
بازدید کل: 162,284,721
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 198
کاربران حاضر: 199
Managing and developing key supplier relationships: An introduction to the special issue, discussion and implications
Abstract:

This article provides an introduction to this special issue on managing and developing key supplier relationships. Key suppliers are increasingly seen as strategic assets of buying companies which need careful nurturing to fully utilize their potential for value creation. The six articles of this special issue, each providing a distinct contribution to the extant knowledge base on key supplier management, are briefly introduced. Finally, this introduction concludes by providing our vision on the key supply management concept and some suggestions for future research directions

Keywords: Supplier relationships Supply chain Key supplier management Supplier networks
Author(s): .
Source: Industrial Marketing Management 42 (2013) 135–138
Subject: لجستیک
Category: مقاله مجله
Release Date: 2013
No of Pages: 4
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.