شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,841
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,708,138
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 26
کاربران حاضر: 27
Artificial intelligence-based systems applied in industrial marketing: An historical overview, current and future insights
Abstract:

Intelligent systems have particular potentialities and strengths to support decisional situations faced by companies, especially those of a strategic nature, where good strategic intelligence is necessary. In this paper, we carry out an historical literature review of artificial intelligence-based systems applied to marketing, covering a time period of several decades (from the 1970s to the present day), with special focus on applications to industrial marketing. A detailed review is presented, along with conclusions and some future insights. Then, we briefly introduce the set of papers in this special issue

Keywords: Intelligent systems Marketing intelligent systems Industrial marketing Literature review Insights
Author(s): .
Source: Industrial Marketing Management 42 (2013) 489–495
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2013
No of Pages: 7
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.