شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 3,745
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,710,042
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 56
کاربران حاضر: 56
An integrative model of e-learning use: Leveraging theory to understand and increase usage
Abstract:

Employees are increasingly using technology to access content for learning, and theory development has been outpaced by practice. Drawing on a well validated theory of behavior change (the Transtheoretical Model of Change), as well as theories on technology acceptance and employee development, this paper offers an integrative model of factors that influence employee use of e-learning as well as practical recommendations for how use might be increased. Recommendations for future research on e-learning are also offered

Keywords: e-Learning e-HR Transtheoretical Model of Change Technology Acceptance Model Employee development Training
Author(s): .
Source: Human Resource Management Review 23 (2013) 37–49
Subject: منابع انسانی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2013
No of Pages: 13
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.