شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 2,872
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,656,875
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 62
کاربران حاضر: 62
Successful customer value management: Key lessons and emerging trends
Abstract:

In the past decade, firms have paid increasing attention to customer value management (CVM). Through customer-centric management systems, firms aim to maximize customer value. In this article, we put forth six important lessons that firms can employ for successful CVM, integrating available research knowledge and best practice  use CVM to improve business performance; (2) ensure that CVM is more customer driven than IT driven; (3) adopt customer lifetime value as a core metric; (4) invest in strong analytical capabilities; (5) understand the key drivers of customer acquisition, customer retention, and customer expansion; and (6) manage channels to create customer value.

Keywords: Marketing; Relationship management; Trends; CRM; Customer networks; Social media
Author(s): .
Source: European Management Journal (2013) 31, 1– 15
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2013
No of Pages: 15
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.