ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 15,273
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,525,551
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 103
کاربران حاضر: 103
تعداد دریافت: 7
تعداد بازدید: 2444
آزمون تجربی ؛ مدل چگونگی استفاده ازفن آوری اطلاعات درایران
چکیده:
ورودبه هزاره سوم،موجب شدت علاقه روزافزون محققان دردهه های 90 و 1980 میلادی به تولیدعلم دردوحوزه نظریه وپژوهش در خصوص اهمیت ،جایگاه وچگونگی استفاده ازفناوری اطلاعات (IT)درسطوح مختلف جامعه ونهادهای اجتماعی گردیده است .اهمیت فناوری اطلاعات درنهادهای آموزشی،صاحب نظران رامتوجه تجزیه وتحلیل وضعیت وچگونگی دانشگاههای آینده درهزاره سوم می نمایدواین بررسی ناشی از نقش فناوری اطلاعات درابعاد مختلف(هم چون آموزش ،تدریس ،تحقیق ،متون و برنامه ریزی آموزشی ، دوره های آموزشی وغیره )وهم چنین درسطوح متعدد (هم چون اساتید،دانشجویان ومدیران) است. محققان و صاحب نظران برای تجزیه وتحلیل مکانیسم وچگونگی استفاده از فنا وری اطلاعات وهم چنین عوامل موثر برآن ازمدل پذیرش TAMبهره می جویندوسعی درآزمون نظری وتجربی مدل مذکور دارند. تحقیق،مقاله حاضرسعی درآزمون وسنجش خودکارآمدی اینترنت ،نگرش اجتماعی نسبت به استفاده ازاینترنت در مدل چونگی استفاده ازفناوری اطلاعات (باتاکیدبرنهاداجتماعی آموزش عالی)دارد.براین اساس به ارائه نتایج گزارش علمی می پردازدکه بااستفاده ازروش تحقیق پیمایشی اطلاعات ،موردنیازازمیان 200 دانشجوی دختروپسردانشگاههای علوم پزشکی واصفهان جمع آوری گردیده است .
کلید واژه:
اینترنت، آموزش عالی، تحقیق پیمایشی، دانشجویان، دانشگاه اصفهان
نویسنده(گان):
محمدعلی زکی
منبع:
سومین کنفرانس بین المللی مدیریت
موضوع:
فناوری اطلاعات
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1384
تعداد صفحات:
13
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
185 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved