ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 6,734
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,660,737
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 104
کاربران حاضر: 104
تعداد دریافت: 2
تعداد بازدید: 1529
Building a targeted mobile advertising system for location-based services
Abstract:
Over the years, mobile advertising has grown to become a technology that allows an advertiser to promote products or services to targeted users efficiently and effectively. This is because the ubiquitous nature of mobile devices can provide contextual information and allow users to demonstrate preferences. This study proposes a targeted mobile advertising system (TMAS) that works as a platform to provide both merchants and consumers with context-aware advertisements. The approach integrates the advantages of both mobile and targeted advertising to allow merchants to disseminate location-based targeted advertisements while providing pull-type and personalized advertisements for consumers. To demonstrate the TMAS, we build a platform to provide highly relevant advertising to consumers and to guarantee that advertisements have an equal opportunity of being presented to consumers
Keywords:
Mobile advertising Pull strategy Targeted advertising Intelligent searching
Author(s):
.
Source:
Decision Support Systems 54 (2012) 1–8
Subject:
بازاریابی
Category:
مقاله مجله
Release Date:
2012
No of Pages:
8
Price(Tomans):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
822 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved