شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 03 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 23,522
بازدید دیروز: 19,789
بازدید کل: 158,533,800
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 141
کاربران حاضر: 143
A diffusion mechanism for social advertising over microblogs
Abstract:
Social media have increasingly become popular platforms for information dissemination. Recently, companies have attempted to take advantage of social advertising to deliver their advertisements to appropriate customers. The success of message propagation in social media depends greatly on the content relevance and the closeness of social relationships. In this paper, considering the factors of user preference, network influence, and propagation capability, we propose a diffusion mechanism to deliver advertising information over microblogging media. Our experimental results show that the proposed model could provide advertisers with suitable targets for diffusing advertisements continuously and thus efficiently enhance advertising effectiveness.
Keywords: Social media Online advertising Microblog Diffusion mechanism Influence model Preference analysis
Author(s): .
Source: Decision Support Systems 54 (2012) 9–22
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 14
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه