ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 18 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 793
بازدید دیروز: 24,308
بازدید کل: 158,865,231
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 105
کاربران حاضر: 105
تعداد دریافت: 4
تعداد بازدید: 1760
The progression of online trust in the multi-channel retailer context and the role of product uncertainty
Abstract:
This research attempts to evaluate the effects of antecedents of online trust in the context of multi-channelretailers at different phases, taking into consideration the moderating effects of product types. The results revealthat multi-channel retailers' trust is transferred from the offline channel to the online channel. Secondly,the customers' initial interaction with the retailers ameliorates the effects of non-direct experience, such asInternet-based structural assurance and word-of-mouth. With increases in product uncertainty, the effectsof word-of-mouth, offline trust, and efficacy of sanctions on online trust are greater for experience productsthan for search products.
Keywords:
E-commerce Trust Multi-channel retailer Product uncertainty Longitudinal nature
Author(s):
.
Source:
Decision Support Systems 53 (2012) 97–107
Subject:
تجارت الکترونیک
Category:
مقاله مجله
Release Date:
2012
No of Pages:
11
Price(Tomans):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
569 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved