ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 06 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 21,519
بازدید دیروز: 22,643
بازدید کل: 157,750,459
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 53
کاربران حاضر: 55
تعداد دریافت: 3
تعداد بازدید: 1757
Enhancing customer self-efficacy in co-producing service experiences
Abstract:
The service sector is dependent upon customers’ willingness to contribute their knowledge, skills, and abilities to co-produce the service experiences they want and expect. Service organizations therefore seek to employ strategies that will enhance their customers’ ability to do whatever they must to be successful in coproducing those experiences. Applying the concept of self-efficacy, we offer a theorybased approach to developing these strategies that firms may utilize. These strategies involve focusing both employee training and environmental cues on how to enhance the self-efficacy of the customer in performing whatever tasks are necessary toward a successful service experience.
Keywords:
Customer coproduction; Self-efficacy; Service management; Service marketing; CSR capabilities; Service setting; Service training
Author(s):
Robert C. Ford , Duncan R. Dickson
Source:
Business Horizons (2012) 55, 179—188
Subject:
مدیریت کیفیت و بهره وری
Category:
مقاله مجله
Release Date:
2012
No of Pages:
10
Price(Tomans):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
281 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved