شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 06 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 21,548
بازدید دیروز: 22,643
بازدید کل: 157,750,488
کاربران عضو: 3
کاربران مهمان: 43
کاربران حاضر: 46
From goods to great: Service innovation in a product-dominant firm
Abstract:
Increasingly, service innovation is a source of competitive differentiation for product-dominant companies such as manufacturers, distributors, and retailers. however, the relative intangibility of services has led to uncertainty concerning how to apply product innovation expertise to the services space. We argue that meaningful service innovation by a product-dominant company must begin with the recognition that services are solutions to customer needs. As such, the primary goal of a productdominant company seeking service innovation should not be to innovate service. Rather, it should be to help customers get a specific job done better or to help them get more jobs done. To this end, we offer three approaches for companies seeking new service innovation based on how customers define value.
Keywords: Services; Service innovation; Customer jobs; Consumption chain; Customer research
Author(s): Lance A. Bettencourt , Stephen W. Brown
Source: Business Horizons (2013) 56, 277—283
Subject: مدیریت کیفیت و بهره وری
Category: مقاله مجله
Release Date: 2013
No of Pages: 7
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه