ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 18,845
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,591,275
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 87
کاربران حاضر: 87
تعداد دریافت: 4
تعداد بازدید: 1703
C-OAR-SE-based single-item measures for the two-stage Technology Acceptance Model
Abstract:
This article addresses the scope and nature of the two-stage (adoption then usage) Technology Acceptance Model, TAM. The first contribution is to use C-OAR-SE theory to provide new and valid single-item measures of TAM’s stagewise paired constructs intended to replace the non-valid and inefficient multiple-item measures used by TAM researchers at present. The second contribution is to demonstrate that individual-level frequency counts and cross-tabulations reveal more about how TAM works in its potential adopter stage and its current user stage than the usual group-level correlation and regression analyses.
Keywords:
C-OAR-SE-based ,single-item, measures, two-stage ,Technology ,Acceptance Model
Author(s):
John R. Rossiter , Bradley Braithwaite
Source:
Australasian Marketing Journal 21 (2013) 30–35
Subject:
مدیریت و انتقال تکنولوژی
Category:
مقاله مجله
Release Date:
2013
No of Pages:
6
Price(Tomans):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
214 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved