ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 4,573
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,541,260
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 67
کاربران حاضر: 67
تعداد دریافت: 0
تعداد بازدید: 1354
All quiet on the Western front? Empirical evidence on the ‘‘War’’ between Marketing Managers and Sales Managers
Abstract:
A common assumption in the literature is that ineffective relationships and conflict between Marketing Managers and Sales Managers and their respective departments is endemic. This article challenges that assumption via an exhaustive review of the large sample quantitative studies of this important working relationship. The analysis reveals that the assumption is unsustainable in the light of the evidence, and that Marketing Manager/Sales Manager relationships are generally effective. This is encouraging news for these managers and their firms, as recent work has established that effective Marketing/Sales relationships are positively associated with superior value creation and market performance.
Keywords:
quiet, Western front, Empirical, evidence,War, between, Marketing Managers and Sales Managers
Author(s):
Graham R. Massey
Source:
Australasian Marketing Journal 20 (2012) 268–274
Subject:
بازاریابی
Category:
مقاله مجله
Release Date:
2012
No of Pages:
7
Price(Tomans):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
193 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved