شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 04 دی 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 4,516
بازدید دیروز: 26,409
بازدید کل: 158,541,203
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 56
کاربران حاضر: 56
Some philosophical problems for service-dominant logic in marketing
Abstract:
Vargo and Lusch (2004, 2008, 2009) developed a synthesis of service-dominant logic and called for a major shift towards service thinking, which has been well received by the academic marketing community. However the arguments to date have overlooked issues of testability, over-explanation, and normative power, and they are undermined by a definitional slide in the justification of service-dominant logic. We discuss these issues and suggest that they may create problems for service-dominant logic in its current form. We call for further conceptual development to address these points, and to enable discriminative tests between alternative service-based interventions.
Keywords: Some philosophical ,problems , service-dominant, logic , marketing
Author(s): Malcolm Wright , Deborah Russell
Source: Australasian Marketing Journal 20 (2012) 218–223
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 6
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 

کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه