شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 11,804
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,665,807
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 116
کاربران حاضر: 116
Marketing systems, the Ring Cycle, and the Layton Effect
Abstract:
The field of marketing, particularly macromarketing, has been enriched enormously by Professor Roger Layton. This essay features some reflection and commentary on his contributions. Four articles published in the Journal of Macromarketing from 2006–2009, Professor Layton’s Ring Cycle, are discussed in some detail. These articles provoke and inspire; they raise questions and offer solutions. They collectively make remarkable contributions to macromarketing, the scholarly study of marketing systems, practical applications to economic growth and quality of life, and theory development. The essay also introduces the Layton Effect – extraordinary scholarly and policy outcomes resulting from keen intellect, gentility, perseverance, vision, inclusion, compassion, resolve and friendship; it concludes with a poignant epilogue.
Keywords: Marketing ,systems, Ring Cycle, Layton Effect
Author(s): Clifford J. Shultz II
Source: Australasian Marketing Journal 20 (2012) 190–194
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 5
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.