An e-retailing assessment of perceived website-service innovativeness: Implications for website quality evaluations, trust, loyalty and word of mouth |
Abstract:
|
Keywords: |
e-retailing, assessment , perceived ,website,service ,innovativeness, Implications, website, quality ,evaluations, trust, loyalty , word, mouth |
Author(s): |
Aron O’Cass , Jamie Carlson |
Source: |
Australasian Marketing Journal 20 (2012) 28–36 |
Subject: |
بازاریابی |
Category: |
مقاله مجله |
Release Date: |
2012 |
No of Pages: |
9 |
Price(Tomans): |
0 |
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
|
|