شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 25 آذر 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 81,735
بازدید دیروز: 66,479
بازدید کل: 171,188,458
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 255
کاربران حاضر: 255
An e-retailing assessment of perceived website-service innovativeness: Implications for website quality evaluations, trust, loyalty and word of mouth
Abstract:
Keywords: e-retailing, assessment , perceived ,website,service ,innovativeness, Implications, website, quality ,evaluations, trust, loyalty , word, mouth
Author(s): Aron O’Cass , Jamie Carlson
Source: Australasian Marketing Journal 20 (2012) 28–36
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 9
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.