شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 24 اردیبهشت 1404
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 37,836
بازدید دیروز: 38,289
بازدید کل: 163,119,365
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 86
کاربران حاضر: 87
An e-retailing assessment of perceived website-service innovativeness: Implications for website quality evaluations, trust, loyalty and word of mouth
Abstract:
Keywords: e-retailing, assessment , perceived ,website,service ,innovativeness, Implications, website, quality ,evaluations, trust, loyalty , word, mouth
Author(s): Aron O’Cass , Jamie Carlson
Source: Australasian Marketing Journal 20 (2012) 28–36
Subject: بازاریابی
Category: مقاله مجله
Release Date: 2012
No of Pages: 9
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.