شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 15,557
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,669,560
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 126
کاربران حاضر: 127
CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information
Abstract:

This paper explains one of the most useful regulations in relation with managers and customers known as “CRM” . ”CRM“ is an acronym which is comprised of three main words , “CUSTOMER” , “RELATOINSHIP” & “MANAGEMENT” .”CRM“ includes all aspects of the exchange with customers and make whole elements within an organization relevant which are in relationship with customers one of the most important rules in “CRM” is 4P formula .4P is an abbreviation which is combined of PRICE” , “PRODUCT” ,”PROMOTION” & “PLACE” .Customer life time value ,“CLV” , is one of the possible tools to measure this relationship .

Keywords: CRM , Customer Relationship , Management
Author(s): Hamid Tohidi, Mohammad Mehdi Jabbari
Source: Procedia Technology 1 ( 2012 ) 565 – 569
Subject: بازاریابی
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2012
No of Pages: 4
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله