شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 02 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 28,565
بازدید دیروز: 28,942
بازدید کل: 157,629,937
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 429
کاربران حاضر: 429
Accounting in the media
Abstract:

Purpose – The purpose of this paper is to provide an introduction and overview of the various
papers in this special issue.
Design/methodology/approach – This takes the form of a discussion paper that explores a number of issues relating to accounting in the media
Findings – The paper describes a variety of theoretical, methodological and empirical approaches
used in the papers for this special issue. In addition, the paper suggests that although the media have provided a rich source of data that has informed accounting research, the use of media and media texts will remain a fertile area of researc
Practical implications – The portrayal of accounting in the media is of interest to accounting
researchers, practitioners, trainees and auditors.
Originality/value – This special issue provides a range of examples of accounting in the media and sets an agenda for future research

Keywords: Accounting, Corporate communications, Information media
Author(s): Grant Samkin
Source: Qualitative Research in Accounting & Management Vol. 7 No. 3, 2010 pp. 237-248
Subject: حسابداری و حسابرسی
Category: مقالات ترجمه شده - دانلود ترجمه مقاله
Release Date: 2010
No of Pages: 10
Price(Tomans): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
 ترجمه این مقاله موجود است.
مشاهده ترجمه مقاله