ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 26 دی 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 20,981
بازدید دیروز: 17,365
بازدید کل: 159,113,185
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 76
کاربران حاضر: 76
تعداد دریافت: 13
تعداد بازدید: 3621
نقش مشاوره مدیریت در مدیریت صنعتی
چکیده:
افزایش رقابت ،کارخانجات و شرکتها را مجبور نموده که برای بقا، بر توانمندی های اصلی خود تمرکزنموده و هزینه های خود را کاهش دهند . لذا بسیاری از شرکتها بخشی از خدمات مورد نیاز خود را از منابع خارجی تأمین می کنند . از جمله خدمات مورد نیاز مدیران صنایع، خدمت مشاوره مدیریت است که به دلیل مواجهه مدیران با مسائل و مشکلات پیچیده و گوناگون که برخواسته از شرایط متلاطم کنونی است، ضرورت آن هر روز بیشتر از دیروز احساس می شود. در این مقاله سعی شده است ،فلسفه پیدایش خدمت مشاوره مدیریت ، وظایف و نقشهای مشاوران و کمکی که این خدمت به مدیریت صنعتی نموده است تبیین شده و با بهره گیری از تئوری هزینه مبادلات ، نقش بکارگیری مشاوران خارجی در کاهش هزینه های سازمان توجیه شود.
کلید واژه:
تئوری هزینه مبادلات، مشاوره مدیریت، هزینه مبادلات بازار، هزینه مبادلات بروکراتیک
نویسنده(گان):
شادی گلچین فر، آناهیتا خزاعی
منبع:
اولین همایش ملی مدیریت صنعتی
موضوع:
پیرامون مدیریت
دسته:
مقاله کنفرانس
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
13
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
239 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved