شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
پنجشنبه 01 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 12,388
بازدید دیروز: 20,937
بازدید کل: 157,584,818
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 127
کاربران حاضر: 129


نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد دوره های فراگیر بهمن ماه 1396 دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی
 

زبان تخصصی (2واحد) مدیریت استراتژیک پیشرفته (2واحد) مدیریت منابع انسانی پیشرفته (2واحد) نظریه های سازمان و مدیریت پیشرفته (2واحد) معدل محل قبولی رتبه در محل قبولی تراز
4 14 13 13 12.19 دانشگاه پیام نور استان تهران - واحد ری- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 23 1332
 
 
توضیحات:
نمره کل تراز نهایی بر اساس 80 درصد نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات دروس امتحانی و 20 درصد معدل مقطع کارشناسی پس از تراز حاصل شده است
معدل نهایی اعمال شده برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی نا پیوسته ، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته است
بر اساس ضوابط لازم است دانشجو درس یا دروسی که دارای نمره کمتر از 12 است در مدت مجاز تحصیل با رعایت پیش نیاز دروس اخذ  و با موفقیت(کسب حداقل نمره 12) بگذراند

 

نمونه ترازهای قبولی و مردودی در کدرشته های مختلف رشته مدیریت بازرگانی

رشته - محل نمونه ترازهایی که قبول شده اند نمونه ترازهایی که قبول نشده اند
دانشگاه پیام نور استان تهران - مرکز تهران غرب- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی - 1332
دانشگاه پیام نور استان تهران - واحد ری- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان البرز - مرکز کرج- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه - مرکز کرمانشاه- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان لرستان - مرکز الشتر- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان قزوین - مرکز بویین زهرا- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان مازندران - واحد جویبار- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان مازندران - واحد قائم شهر- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان مازندران - واحد نکا- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان گلستان - واحد علی آبادکتول- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان مازندران - مرکز بابل- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان اصفهان - مرکز وزوان- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی - مرکز قوچان- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی - مرکز مشهد- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی - مرکز نیشابور- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان سمنان - مرکز گرمسار- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان اصفهان - مرکز خوانسار- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
دانشگاه پیام نور استان هرمزگان - مرکز بین الملل قشم- گرایش بازاریابی- شیوه آموزشی پژوهشی 1332 -
 
 
 
جدول فوق نشان دهنده نتیجه داوطلبان در انتخابهای 20گانه می باشد. بدیهی است یک داوطلب ممکن است بنابه تراز خود امکان قبولی در چندین انتخاب را داشته باشد که بر اساس اولویت بندی که انجام داده تنها در یک کدرشته محل قبول نهایی اعلام شده و مشغول به تحصیل می شود