نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد دوره های فراگیر مهر ماه سال 1395 دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی
تئوریهای مدیریت پیشرفته (2واحد) |
مدیریت رفتارسازمانی پیشرفته (2واحد) |
مدیریت استراتژیک پیشرفته (2واحد) |
زبان تخصصی (2واحد) |
معدل |
محل قبولی |
رتبه در محل قبولی |
تراز |
10 |
17 |
15 |
10 |
12.90 |
گرايش بازاریابی- دانشگاه پيام نوراستان تهران -تهران غرب |
13 |
1607 |
9 |
11 |
9 |
8 |
13.89 |
گرايش مدیریت مالی - - دانشگاه پيام نوراستان تهران -تهران غرب |
25 |
1233 |
توضیحات:
نمرات از 20 می باشد
نمره کل تراز نهایی بر اساس 80 درصد نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات دروس امتحانی و 20 درصد معدل پس از تراز حاصل شده است
معدل نهایی اعمال شده برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است
بر اساس ضوابط لازم است دانشجو درس یا دروسی که دارای نمره کمتر از 12 است در مدت مجاز تحصیل با رعایت پیش نیاز دروس اخذ و با موفقیت (کسب حداقل نمره 12) بگذراند
نمونه ترازهای قبولی در کدرشته های مختلف رشته مدیریت بازرگانی سال 95
رشته-محل |
نمونه ترازهایی که قبول شده اند |
بازاریابی - تهران غرب |
1607 |
بازاریابی - ری |
1607 |
بازاریابی - کرج |
1607 |
بازاریابی - گرمسار |
1607 |
بازاریابی - بابل |
1607 |
بازاریابی - قائمشهر |
1607 |
مالی - تهران غرب |
1233 |
مالی - بابل |
1233 |
جداول فوق نشان دهنده نتیجه داوطلبان در انتخابهای 20گانه می باشد. بدیهی است یک داوطلب ممکن است بنابه تراز خود امکان قبولی در چندین انتخاب را داشته باشد که بر اساس اولویت بندی که انجام داده تنها در یک کدرشته محل قبول نهایی اعلام شده و مشغول به تحصیل می شود.