نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد دوره های فراگیر سال 1394 دانشگاه پیام نور رشته مدیریت بازرگانی
تئوریهای مدیریت پیشرفته (2واحد) |
مدیریت رفتارسازمانی پیشرفته (2واحد) |
مدیریت استراتژیک پیشرفته (2واحد) |
زبان تخصصی (2واحد) |
معدل |
محل قبولی |
رتبه در محل قبولی |
تراز |
13 |
18 |
13 |
6 |
16.20 |
تهران غرب - گرایش بازاریابی |
17 |
1650 |
12 |
14 |
10 |
12.67 |
14.32 |
مرکز بین الملل قشم - گرایش بازاریابی |
13 |
1577 |
14 |
16 |
7 |
7.33 |
17.05 |
ری - گرایش بازاریابی |
38 |
1517 |
12 |
8 |
6 |
16.67 |
13.95 |
ری - گرایش بازرگانی بین الملل |
5سهمیه |
1329 |
توضیحات:
نمرات از 20 می باشد
نمره کل تراز نهایی بر اساس 80 درصد نمره کل حاصل از میانگین وزنی نمرات دروس امتحانی و 20 درصد معدل پس از تراز حاصل شده است
معدل نهایی اعمال شده برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ناپیوسته، حاصل میانگین معدل دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته است
بر اساس ضوابط لازم است دانشجو درس یا دروسی که دارای نمره کمتر از 12 است در مدت مجاز تحصیل با رعایت پیش نیاز دروس اخذ و با موفقیت (کسب حداقل نمره 12) بگذراند
نمونه ترازهای قبولی و مردودی در کدرشته های مختلف رشته مدیریت بازرگانی سال 94
رشته-محل |
نمونه ترازهایی که قبول شده اند |
نمونه ترازهایی که قبول نشده اند |
مرکز بین الملل قشم - گرایش بازاریابی |
1577 |
|
تهران غرب - گرایش بازاریابی |
1650 |
1517 |
کرج - گرایش بازاریابی |
1650، 1517 |
|
ری - گرایش بازاریابی |
1650، 1517 |
|
ری- گرایش بازرگانی بین الملل |
1329(سهمیه) |
|
تهران غرب- گرایش بازرگانی بین الملل |
|
1329 |
کرج- گرایش بازرگانی بین الملل |
1329 |
|
مرکز بین الملل عسلویه- گرایش بازرگانی بین الملل |
1329 |
|
مرکز بین الملل کیش- گرایش بازرگانی بین الملل |
1329 |
|
جداول فوق نشان دهنده نتیجه داوطلبان در انتخابهای 20گانه می باشد. بدیهی است یک داوطلب ممکن است بنابه تراز خود امکان قبولی در چندین انتخاب را داشته باشد که بر اساس اولویت بندی که انجام داده تنها در یک کدرشته محل قبول نهایی اعلام شده و مشغول به تحصیل می شود.