معرفی منابع کنکور کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی ( گرایش بازاریابی جهانگردی ) دوره های فراگیر پیام نور
منابع ذیل توسط دانشگاه پیام نور در دفترچه راهنمای پذیرش دانش پذیر دوره های فراگیر کارشناسی ارشد - پذیرش بهمن ماه سال 1398 آورده شده است و امکان تغییر منابع در سالهای بعد از آن وجود دارد.
ردیف
|
نام منبع درسی
|
مولف/مترجم
|
ناشر
|
توضیحات
|
مدیریت منابع انسانی در صنعت جهانگردی (2 واحد)
|
1 |
مدیریت منابع انسانی (مفاهیم، تئوریها و کاربردها) |
آرین قلی پور |
سمت |
فصول 1 تا پایان 9 مطالعه شود |
اصول مدیریت و بازاریابی خدمات (2واحد)
|
1
|
مدیریت بازاریابی در صنعت گردشگری |
زهره دهدشتی شاهرخ، مرتضی فیاضی |
مهکامه |
فصول 9 تا پایان 14 مطالعه شود |
مدیریت کیفیت جامع در صنعت جهانگردی (2 واحد)
|
1
|
مدیریت کیفیت فراگیر - ابزارهای استراتژیک و فرهنگی (جلد اول) |
جعفری، شیرازی منش، اصولی و دیگران |
رسا |
--- |
تحلیل رفتار جهانگردی و تعامل فرهنگی (2واحد) |
1
|
گردشگری بین الملل. فرهنگ ها و رفتار |
مولف: یوته رایزینگر ، مترجمان محمد نجازراده ، امید حکیمی ، جمال مرادنژاد |
مهکامه |
فصول 1 تا پایان 6 مطالعه شود. |