شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
چهار شنبه 29 آبان 1398
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 26,846
بازدید دیروز: 33,750
بازدید کل: 103,831,825
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 66
کاربران حاضر: 68
سیستم‌های اطلاعات مدیریت در بانکداری الکترونیک
چکیده:

رقابت بین سازمان‌ها، اهمیت داده‌های عظیم و سیستم‌های اطلاعات مدیریت را برجسته‌تر کرده است، چرا که یک مدیر با توجه به اطلاعاتی که ذخیره‌سازی شده و داده‌های مربوط به مشتریان، می‌تواند آگاهی بیشتری نسبت به مسائل داشته باشد. با استفاده از گزارش‌گیری و ثبت عملکرد کارکنان و دسترسی به اطلاعات مشتریان و بازخورد آن‌ها، بانک می‌تواند به طور همزمان نقاط قوت و ضعف خود را تشخیص دهد و از طریق آن برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری کند. در بین سازمان‌های موجود، بانک به عنوان یک نظام اقتصادی مهم در کشور، باید به سیستم‌اطلاعاتی مدیریت نگاه ممتازی داشته باشد. بنابراین بانک وظیفه دارد گرایش بیشتری به بانکداری الکترونیک داشته باشد و در صدد بهبود زیرساخت‌ها باشد. این تحقیق بر این هدف استوار است که با استفاده از کلان داده‌ها، سیستم تصمیم‌یار و سیستم اطلاعات مدیریت، به اطلاعاتی دست یابد که به تصمیم‌گیری صحیح کمک کند. این سیستم‌ها می‌تواند تصاویری از مغایرت‌ها و انحرافات برنامه‌های تعیین شده را نیز آشکار سازد. تشخیص چنین جنبه‌هایی می‌تواند به بانک کمک کند تا فرآیند خدمات‌دهی به مشتریان بهبود یابد و دارای مزیت رقابتی باشد و مشخص شود چگونه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک با توسعه سیستم اطلاعاتی مدیریت باعث ارتقای سطح خدمات خواهد شد و مشتریان را به سطح وفادار سوق دهد.

کلید واژه: داده‌های عظیم ، بانکداری الکترونیک ، سیستم اطلاعاتی مدیریت ، سیستم تصمیم‌یار ، وفاداری مشتری
نویسنده(گان): آریانا دبیری فرد (فرستنده) ، مینا اخباری آزاد
منبع: ارسالی نویسنده - همایش ملی داده های عظیم در علم اطلاعات و دانش شناسی
موضوع: تجزیه و تحلیل سیستمها و MIS
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1395
تعداد صفحات: 8
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.