شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 09 خرداد 1399
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 36,989
بازدید دیروز: 29,810
بازدید کل: 109,672,689
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 60
کاربران حاضر: 60
ایجاد یک سیستم انگیزش مکانیزه در فعالیت های نت پیشگیرانه در ایران خودرو
چکیده:

اصولاً هرگونه پیشگیری همگام با برنامه ریزی و اجرای برنامه ها بوده و نگهداری و تعمیرات (نت) پیشگیرانه (PM) نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. برنامه ریزی در این حوزه، کلیه پارامترها اعم از منابع مالی، انسانی، تجهیزات، نرم افزار، سیستمهای عملیاتی و ... را در بر می گیرد. شرکت ایران خودرو با توجه به پیوستگی و سرعت بالا در تولید خود، در بخش تجهیزات تولید نیازمند یک سیستم مناسب PM است که در همین راستا و به جهت بهینه سازی هزینه ها و راندمان کار، مبادرت به استفاده از خدمات پیمانکاران نموده است. بطور کلی با توجه به برنامه ای بودن فعالیتهای PM و تکرار دوره ای آنها، از یکنواختی عمومی برخوردار بوده و به مرور زمان می تواند باعث خستگی افراد گردد. از این رو ایجاد فضای مناسب بطوریکه اثرات این یکنواختی را کاهش داده و از طرفی انگیزش را در سیستم فعال نماید، ضروری می نمود و بر این اساس دفتر برنامه ریزی به این امر مبادرت ورزید.

کلید واژه: انگیزش، PM، Preventive Maintenance، ایران خودرو، کارایی، JTF
نویسنده(گان): سیامک اسکندری
منبع: کنفرانسهای مدیریتی - ارسالی کاربران سایت
موضوع: نگهداری و تعمیرات
دسته: مقاله کنفرانس
سال انتشار: 1382
تعداد صفحات: 12
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.