شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
دوشنبه 05 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 13,652
بازدید دیروز: 25,397
بازدید کل: 157,719,949
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 136
کاربران حاضر: 137
کدخبر: 6535 زمان ارسال: دوشنبه 21 آذر 1390 - 23:22 تعداد بازدید: 1819
معرفی 10 برند برتر سال 2011 بر اساس شاخص سادگی
تحقیقات مختلف ثابت کرده است که ارتباطات و ارائه خدمات ساده از سوی برندها ، بیش از سایر ویژگی های آن ها مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می کند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Marketing week.co.uk، نتایج یک تحقیق میان 6 هزارمشتری در هفت کشور جهان و برندهای مختلف نشان داده است که 88 درصد از مصرف کنندگان ،استفاده آسان از یک برند را به بقیه ویژگی های آن ترجیح داده و بیشتر از دیگر برند ها آن را به دیگران توصیه می کنند.
سادگی، یک ابزار قدرتمند برای برندها جهت نفوذ در اذهان مشتریان به شمار رفته و باعث می شود که برای مدت زمان طولانی تر در یادها باقی بمانند. با وقوع بحران اقتصادی در اروپا، ارائه تجربه های واضح، مستقیم و ارتباط آسان با مشتریان ،نسلی از مصرف کنندگان بسیار وفادار را به وجود می آورد.
در تحقیق مذکور که میان 6 هزارمشتری در هفت کشور جهان و برندهای مختلف صورت گرفته است ، بین 275 تا 970 امتیاز به برندها داده شده و با توجه به شاخص سادگی برندهای جهانی در سال 2011، 10 برند برتر انگلستان معرفی شده است.
این 10 برند عبارتند از:
1- گوگل
2- آمازون
3- جان لیوایز
4- تسکو
5- تراولوج
6- لست مینت دات کام
7- پریمیر این
8- مکدونالدز
9- بی بی سی
10- اپل
منبع : ام بی ای نیوز  
نظرات کاربران

نام شما (ضروری)

ایمیل (ضروری)


کرمانشاه گشت - اولین سامانه جامع گردشگری استان کرمانشاه