ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 06 بهمن 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 18,460
بازدید دیروز: 28,781
بازدید کل: 159,355,694
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 480
کاربران حاضر: 480
کدخبر:
6535
زمان ارسال:
دوشنبه 21 آذر 1390 - 23:22
تعداد بازدید:
1843
معرفی 10 برند برتر سال 2011 بر اساس شاخص سادگی
تحقیقات مختلف ثابت کرده است که ارتباطات و ارائه خدمات ساده از سوی برندها ، بیش از سایر ویژگی های آن ها مصرف کنندگان را به سوی خود جلب می کند.
به گزارش ام بی ای نیوز و به نقل از سایت Marketing week.co.uk، نتایج یک تحقیق میان 6 هزارمشتری در هفت کشور جهان و برندهای مختلف نشان داده است که 88 درصد از مصرف کنندگان ،استفاده آسان از یک برند را به بقیه ویژگی های آن ترجیح داده و بیشتر از دیگر برند ها آن را به دیگران توصیه می کنند.
سادگی، یک ابزار قدرتمند برای برندها جهت نفوذ در اذهان مشتریان به شمار رفته و باعث می شود که برای مدت زمان طولانی تر در یادها باقی بمانند. با وقوع بحران اقتصادی در اروپا، ارائه تجربه های واضح، مستقیم و ارتباط آسان با مشتریان ،نسلی از مصرف کنندگان بسیار وفادار را به وجود می آورد.
در تحقیق مذکور که میان 6 هزارمشتری در هفت کشور جهان و برندهای مختلف صورت گرفته است ، بین 275 تا 970 امتیاز به برندها داده شده و با توجه به شاخص سادگی برندهای جهانی در سال 2011، 10 برند برتر انگلستان معرفی شده است.
این 10 برند عبارتند از:
1- گوگل
2- آمازون
3- جان لیوایز
4- تسکو
5- تراولوج
6- لست مینت دات کام
7- پریمیر این
8- مکدونالدز
9- بی بی سی
10- اپل
منبع :
ام بی ای نیوز
نظرات کاربران
نام شما (ضروری)
*
ایمیل (ضروری)
*
*
*
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved