شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
شنبه 03 آذر 1403
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 22,956
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,676,959
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 120
کاربران حاضر: 121
آشنائی با مدیریت ارتباط با مشتری؛ CRM و E-CRM
چکیده:

سازمانهابرای موفقیت در آینده نیازبه درکب یشتری ازنیازهای مشتری خواهند داشت. بنابراین اهمیت ارتباط با مشتری بسیار مهمتر از هر چیز دیگری خواهد شد. مدیریت ارتباط با مشتری، فرآیند اکتساب،حفظ و افزایش تعداد مشتریان سودآور می باشد. انواع مختلف مدیریت ارتباط بامشتری شامل به دست آوردن مشتریان ازدست رفته، ایجاد وفاداری بین مشتریان موجود، فروش درطول و عرض خدمات به مشتریان و جستجوی مشتریان جدید می باشد.٥ عنصر استراتژی، تعریف بخش، فناوری، فرآیند و سازمان برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری مورد نیاز است.امروزه استفاده از کامپیوتر، شبکه های اینترنتی و اینترانتی، مرکز ارتباط چند رسانه ای، انبارهای داده، ابزارهای داده کاری و ... باعث تاثیر زیادی در مدیریت ارتباط با مشتری در نتیجه سرمایه گذاری فراوان شرکتها در آن شده است.

کلید واژه: مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی
نویسنده(گان): فرزاد سلطانی
منبع: نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع: بازاریابی
دسته: مقاله مجله
سال انتشار: 1382
تعداد صفحات: 10
قیمت (تومان): 0
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.