ورود به سایت
عضویت در سایت
تبلیغات در سایت
راهنمای استفاده از سایت
ارتباط با ما
درباره ما
شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
یکشنبه 04 آذر 1403
ورود به سایت
مرا بخاطر بسپار
کلمه عبور را فراموش کرده اید؟
بخش های اصلی
صفحه اصلی
مقالات فارسی
مقالات انگلیسی
اخبار
کارشناسی ارشد
دکترای مدیریت
تست تألیفی و کنکوری
جزوات کنکوری و درسی
صفحه شخصی
آمار سایت
بازدید امروز: 26,706
بازدید دیروز: 52,631
بازدید کل: 157,680,709
کاربران عضو: 1
کاربران مهمان: 64
کاربران حاضر: 65
تعداد دریافت: 4
تعداد بازدید: 2226
بازارشناسی: هندوستان
چکیده:
هدف این مقاله، کسب شناختی اجمالی از اوضاع داخلی کشور هندوستان به ویژه به لحاظ اقتصادی-تجاری و تعیین ظرفیت های توسعه تجاری با ایران بوده است. در این مقاله ابتدا ساختار اقتصادی ظرفیت های کشور هند شامل روند توسعه و بخش های اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته تا نشانه های عدم توسعه یافتگی و نیز روند تحولات اقتصادی به اختصار معلوم گردد. در ادامه، پس از بررسی تجارت خارجی هند (کالاهای عمده تجاری، شرکای عمده تجاری، سیاست تجاری، نرخ ارز) تصویری از روابط اقتصادی بین این کشور و ایران (شامل صادرات ایران به هند و واردات ایران از هند) ارایه شده است تا مشخص شود جهت گیری روابط تجاری دو طرف طی سالهای اخیر چگونه بوده است. درنهایت ظرفیت های توسعه همکاری تجاری میان ایران و هند مورد بررسی قرار گرفته و جمع بندی انجام شده است.
کلید واژه:
بازارشناسی، کشور هندوستان، تجارت، صادرات، واردات
نویسنده(گان):
میترا رحمانی، محمدرضا عابدین
منبع:
نشریات معتبر مدیریتی- ارسالی کاربران سایت
موضوع:
بازاریابی
دسته:
مقاله مجله
سال انتشار:
1385
تعداد صفحات:
9
قیمت (تومان):
0
بر اساس
شرایط و ضوابط ارسال مقاله
در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل
فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین
مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.
دریافت متن کامل
321 KB
.Copyright (©) Modir.ir - All rights reserved