شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
جمعه 09 خرداد 1399
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 36,884
بازدید دیروز: 29,810
بازدید کل: 109,672,584
کاربران عضو: 2
کاربران مهمان: 150
کاربران حاضر: 152
کدخبر: 16986 زمان ارسال: دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 - 10:23 تعداد بازدید: 208
پاسخنامه تشریحی درس بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته کنکور دکتری سال 1398 + منابع پاسخگویی به سوالات

این فایل شامل پاسخنامه تشریحی درس بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته کنکور دکتری سال 1398 مجموعه مدیریت بازرگانی و راهبردی + منابع پاسخگویی به سوالات با قید نام کتاب و نویسنده و صفحه مربوطه می باشد. این فایل در 49 صفحه تهیه شده و به صورت پی دی اف شده می باشد. تعداد سئوالات این آزمون 18 سئوال می باشد (سوالات شماره 45 تا 62 دفترچه). برای پاسخگویی به سوالات از 23 کتاب فارسی و 1 منبع دیگر استفاده شده و برخی سوالات از چندین منبع مختلف پاسخ داده شده اند.

برای دریافت فایل ابتدا عضو سایت شده و پس از افزایش اعتبار به میزان 13500 تومان از طریق واریز یا انتقال وجه به حسابهای سایت و شارژ حساب خود فایل را از لینک زیر دانلود کنید.
 

http://modir.ir/Articles/6052.aspx



شما می توانید با مراجعه به بخش تستهای آمادگی آزمون دکتری لیست کامل تستهای تالیفی و کنکوری کنکور دکتری و با مراجعه به بخش جزوات ازمون دکتری سراسری لیست این جزوات را مشاهده کنید.
 

اگر هدف یک کمپین تشویق مردم به اهدای خون باشد، جزو کدام دسته بندی کمپین ها است؟

ارزشی

شناختی

رفتاری

اقدامی / عملی

کدام عامل جزو عوامل فردی مؤثر بر رفتار مصرف کننده است؟

انگیزشی

باورها و عقاید

سبک زندگی

فامیل

کدام ویژگی مؤثر بر سرعت پذیرش نوآوری، به ارزیابی دشواری استفاده از نوآوری می پردازد؟

ارتباط پذیری

پیچیدگی

سازگاری

سنجش پذیری

عدم قبول استانداردهای محصولات کشورهای صادرکننده از طرف بعضی کشورها، با کدام محدودیت انطباق دارد؟

تعرفه گمرکی

غیر تعرفه ای

سهمیه گمرکی

بازرگانی از طریق کنترل ارز خارجی

در کدام بازار، از فروشندگان انتظار می رود به عنوان بازاریاب تلاش بیشتری به عمل آورند؟

رقابتی

فروشنده

خریدار

عمده فروش

در شرایط تقاضای پنهان، وظیفه مدیریت بازار و نوع تقاضا چیست؟

ایجاد تقاضا – بازاریابی توسعه ای

ابقای تقاضا – بازاریابی ابقایی

هم زمان کردن تقاضا – بازاریابی انگیزشی

توسعه تقاضا – بازاریابی توسعه ای

در کدام سطح از رابطه میان خریدار- فروشنده، فروشنده نیازمند انطباق بیشتر با خریدار است، ولی مشارکت و مبادله اطلاعات میان آن ها کم و محدود است؟

تقاضای آشکار

مبادله قراردادی

عرضه طرف مشتری

خرید و فروش ساده

بر اساس کدام نظریه، افراد تأثیرگذار مانند ورزشکاران مشهور، مجریان تلویزیون و روزنامه نگاران جریان اطلاعات را در فرآیند انتشار نوآوری کنترل نموده و نقش مؤثری در این زمینه ایفا می نمایند؟

نفوذ

تعامل تک سویه

جریان دو مرحله ای

تعامل چند مرحله ای

ریسکی که مصرف کننده بابت شکست (ناتوانی) محصول متحمل می شود که منجر به هزینه فرصت برای یافتن یک محصول رضایت بخش دیگری می شود، چه نام دارد؟

زمانی

مالی

عملکردی

فیزیکی

در کدام تشکل اقتصادی، کلیه حقوق گمرکی و محدودیت های تجاری در عوامل تولید حذف می شود؟

اتحادیه گمرکی

بازار مشترک

اتحادیه سیاسی

منطقه آزاد تجاری

اگر شرکتی صرفا بر تأمین انواع نوشیدنی ها برای رستوران ها تمرکز کند، چه الگویی را در انتخاب بازار هدف برگزیده است؟

تخصص در بازار

تخصص گزینشی

تخصص در محصول

تمرکز بر یک بخش بازار

برای تبلیغ کالاهای گران قیمت، مخاطره آمیز و کالاهایی که به مقدار زیاد در معرض دید سایرین قرار می گیرند، مناسب ترین مجرای ارتباطی کدام است؟

تبلیغ در کانال خاص

تبلیغ در رسانه های عمومی

تبلیغ غیرشخصی

تبلیغ توصیه ای

زمانی که برای خرید، از طبقه کالا و انواع برندهای موجود اطلاع کامل وجود دارد و در زمان خرید درگیری ذهنی پایین است، رفتار خرید چه نام دارد؟

واکنشی عادی

مشکل گشایی محدود

مشکل گشایی مجدد

مشکل گشایی گسترده

کدام مورد تعریف محصول جدید نیست؟

تازگی در مقایسه با محصولات جدید

تازگی بنابر شرایط قانونی

تازگی از نظر مصرف کننده

تازگی از نظر فرآیند توسعه

هویت برند چه چیزی را نشان می دهد؟

مایل هستید برند شما ذهن مخاطب هدف را برانگیزاند.

یک مصرف کننده تا چه حد مایل به خرید محصولاتی با یک برند یکسان است.

شما می خواهید مصرف کننده درباره برند شما چگونه فکر، احساس یا عمل کند.

مشتریان درباره شما واقعا چگونه فکر، احساس یا عمل می کنند.

یک شرکت برای تبلیغ محصول خود این ادعا را در تبلیغ مطرح نموده است «آبِ میوه بنوشید نه آبمیوه» کدام استراتژی موضعع یابی بیانگر این تبلیغ است؟

کاربران محصول

طبقه محصول

پیامد محصول

مزایای محصول

در ارزیابی تبلیغات، آزمون های شناختی، کدام اثر تبلیغات را مورد سنجش قرار می دهند؟

نتایج فروش         

نتایج ارتباطی

دسترسی مخاطب

نتایج رفتاری

در کدام نوع موضع یابی، بازار هدف تغییر می کند، اما ویژگی های محصول ثابت می ماند؟

موضع یابی مجدد تصویر محصول

موضع یابی مجدد محصول

موضع یابی مجدد همه جانبه

 

موضع یابی مجدد بازار

نظرات کاربران

نام شما (ضروری)  

ایمیل (ضروری)