شما هنوز به سایت وارد نشده اید.
سه شنبه 28 اسفند 1397
ورود به سایت
آمار سایت
بازدید امروز: 1,387
بازدید دیروز: 24,586
بازدید کل: 95,416,211
کاربران عضو: 0
کاربران مهمان: 66
کاربران حاضر: 66
بررسی اعتماد به عنوان پیش نیاز فرهنگی تسهیل کننده استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی در ایران
چکیده:

در دهه های اخیر شاهد استفاده روز افزون از بانکداری الکترونیکی هستیم. این استفاده که در گذشته محدود به استفاده سیستم های رایانه ای در داخل شعب ، جهت انجام اعمال روزمره داخلی بود. سپس بحث دستگاه های خودپرداز و خود دریافت مطرح گردید. امروزه مسائلی چون بانکداری اینترنتی مطرح گردیده است. هر کدام از این مقولات در زمان بروز خود چالشهایی را پیش روی مشتریان و کارکنان قرار داد. در این مقاله بر آن هستیم تا با بررسی این چالش ها ، و تمرکز بر روی چالش های اعتماد به سیستم های رایانه ای ، و استفاده از مدل اعتماد ، پیشنهاداتی در زمینه تسهیل بکارگیری سیستم های رایانهای توسط مردم ارائه نماییم.ف
فرمت فایل: WORD

کلید واژه: بانکداری الکترونیکی، اعتماد، مدل قبول تکنولوژی، ایجاد اعتماد
نویسنده(گان): بهمن مؤذن
منبع: ارسالی نویسنده
موضوع: تجارت الکترونیک
دسته: مقالات متفرقه
سال انتشار: 1387
تعداد صفحات: 18
قیمت (تومان): 2000
بر اساس شرایط و ضوابط ارسال مقاله در سایت مدیر، این مطلب توسط یکی از نویسندگان ارسال گردیده است. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با تکمیل فرم گزارش تخلف حقوق مؤلفین مراتب را جهت پیگیری اطلاع دهید.